Post by nasabrelocksi on Feb 24, 2022 13:34:37 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Sword Hunter ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Sword Hunter IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mod fler tokens ▞▞▞
▞▞▞ Sword Hunter 2022 version ▞▞▞
Älskar spelet men jag kan inte få någon av bonusarna när jag tittar på annonserna. Och den fortsätter att dyka upp under hela spelet och jag kan inte ens använda den. Säger hela tiden "videon kunde inte laddas helt"
Väldigt imponerande,
Det stora problemet är att musiken plötsligt inte längre fungerar, som överhuvudtaget efter någon tid, inom 5 timmar efter att man bara spelat. Den andra är att det inte finns någon förklaring till kraft i Endless, att förklara hur kraften beräknas när man gör Endless challenge är viktigt, vad jag kan förstå halverar det nivåvunnen statistik och inkluderar statistik från redskap, inte så säker på om den också inkluderar statistik som erhållits genom talanger men jag antar att det också inkluderar det. Jag ser fram emot de kommande uppdateringarna.
Sword Hunter 動作 memy
Det är ett roligt spel utan annonser om du inte vill ha det om du förstår vad jag menar och kontrollerna är lätta att använda. Jag ser inga problem
Wow...det här spelet är roligt att spela speciellt animationen när slåss är galet...,men jag tycker inte om att spela vertikalt eftersom jag gillar mer när det är horisontellt, gör en uppdatering för kontrollerna i inställningen, i alla fall bra spel, kul att spela, totalt 8/10
Jag älskar att det här spelet lägger till är valfria men du vill fortfarande se dem eftersom det är ett så bra spel och du vet inte vem som vet tid 10/10 fem stjärnor vilket spel som helst vara fantastiskt
Än så länge är det ganska mint 👌 Annonser är inte ett stort bekymmer och håller mig sysselsatt
Sword Hunter 動作 memy
För många annonser. Undvika.
Мама Симулятор Уход за Малышом Симуляторы mqy
Sword Hunter 動作 memy
Ganska roligt
Jag skulle ärligt talat köpa spelet för att bli av med annonserna.
Betygsatt
Jag ger tre stjärnor eftersom varan inte kommer att säljas. Mitt lager är fullt kan du fixa detta ty jag älskade det här spelet
Enkelt rouge-liknande spel, bra karaktärsdesign, men det finns många nackdelar som att använda ljudeffekter från ett annat spel, dagliga uppgifter som involverar att titta på annonser, dålig formulering av skicklighetseffekter och att be om att betygsätta appen även när jag redan har betygsatt. Det är bra, men behöver fixas mycket.
Spelet är bra och tillfredsställande men varför har alltid "videon inte laddats helt"?
Spelet är väldigt roligt, jag njuter ganska mycket av det. Annonserna stör mig inte så mycket (alla vill ha gratis grejer) men jag kan se deras praktiska funktion och jag tycker faktiskt ganska mycket om hur det har gjorts. Fortsätt så killar!
Lägg till alternativ för att spara framsteg i molnet
Det gick inte ens att gå förbi inloggningsskärmen. Fortsatte att få snabb inloggning misslyckades. Absolut slöseri med tid
Bra spel på det hela taget, jag gillar enkelheten, animationerna och effekterna är vilda, annonserna är inte så mycket, fienderna är utmanande, objektets fallhastighet är oräknelig, kanske om karaktären är anpassningsbar skulle jag vilja ha den ännu mer.
bra spel anständig grafik och tilläggen är fortfarande rimliga, jag vet inte varför vissa spelare klagar på tilläggen, men jämfört med C*T är tilläggen i det här spelet rimliga
spelet är bra men det finns ingen reklam?
Roligt spel men kraschade alltid
Inget mer att beskriva, det är en sån tidsdödare och dessutom ganska kul att spela...det är mer som ett mini-rpg-spel med hög grafik..bara att attackalternativet är ett litet problem. Ibland är det bara att hoppa tillbaka till fienden jag undviker när jag attackerar...plus, jag hoppas att du kan göra som speciell animation när vi undviker attacker som specialundvikande eller motattack...överlag, bra spel...fortsätt så gott jobba 😉
Sword Hunter 動作 memy
Va
Bra spel men AI-nivån är konstig. Spelet låter dig rensa upp till nivån 9 med kontrollerad svårighet, men när det gäller nivå 10 är det ett chefs rusningsläge, inte en nivå längre. Effektnivån är för hög och karaktärer är för låg för att slåss sådan OP-chef. Vänligen dubbla inte makten på nästa nivå. Det är för op.
Ett trevligt spel men ibland varje gång gratis att se video fick mitt spel avvery *friendly* persona om videon är klar, och fel att anvery *friendly* persona på internet. Om detta är bugg måste det fixas.
Det här spelet är bra, men det här gjorde mig så arg...du vet att det här har många effekter och buggar på min telefon...för det första har det här spelet för tunga skicklighetseffekter och får min telefon att krascha...på min skärm telefonen har en skiva och spricka eftersom det här spelet har för stor skicklighetseffekt och gör att det här spelet fördröjer när jag spelar.
Good time kill, tillfredsställande framsteg hittills men för många annonser för tidiga stadier
Alldeles för många annonser. Måste i princip titta på en annons för att göra någonting. Dessutom fungerar inte annonserna ungefär en tredjedel av tiden, vilket innebär att du måste titta på två i rad.
Jag trodde aldrig att detta skulle vara väldigt beroendeframkallande! Fin grafik och skicklighetseffekter är också bra. Letar efter fler förbättringar.
söt, lätt trevlig
bra gameplay men blir lätt tråkigt på grund av energisystem, max 20 och du spenderar 5 varje körning, om energin tar very *friendly* person måste du vänta nästan 4 timmar för att fylla energin och de bryr sig inte om att skapa spellägen för att göra spelarna underhållna medan de väntar för energi att fylla.Det här spelet skapades bara för att få spelare att titta på annonser, det handlar om annonser
Videon har inte laddats helt, åtgärda detta
Jag älskade hack n slash-spel från barndomen. Det här spelet är så unikt. Grafiken, spelet, användargränssnittet etc. allt är välbalanserat och verkligen i toppklass. Detta spel förtjänar absolut 5 stjärnor. P.S. Vänligen lägg till manlig karaktär. Jag skulle verkligen älska att använda manlig karaktär.
Det är ett trevligt spel men du kan inte fortsätta be om recensionen, det d**er upp när jag spelar spelet
Bra app, bra tidsdödare om du har tråkigt. Men den ber dig hela tiden ge ett betyg.
JAG GILLAR SPELET BUTTTTTTTTT VARFÖR OMSTARTAR DET ALLTID TF? DET PISSAR MIG RIKTIGT DÅLIGT.
Enkla kontroller, roligt och jag behöver inte betala för att tjäna guld och ädelstenar, jag måste bara titta på annonser
Det är sällan du kan hitta ett bra spel på mobilen, det här är ett av få av dem. Och utvecklaren är smart på att tjäna pengar, istället för att kräva att spelaren betalar dem direkt, väljer de att bara vilja att deras spelare tittar på annonser för dem. Det enda felet i spelet är det automatiska sikte-systemet, för det mesta leder det direkt till att fiender attackerar eller rusar in i de fiender du vill undvika först istället för de du vill besegra. Jag hoppas att utvecklaren kan uppdatera en inställning så att vi kan slå på/av autosiktet.
DET ÄR VERKLIGEN BRA, MEN DET BLIR MER BRA ATT SPELA OCH FUNGERA I LANDSKAP SNÄLLA GÖR NÅGOT ÅT GLÄDJESTÄNKEN DET BLEV SÅ DÅLIGT.
Addfest! det kan vara ett bra spel, de är fokuserade på att ta pengar från adds tuff, sååå... mycket snart kommer ingen att spela det längre
Det är ett lättlärt spel som du kan ha väldigt roligt med. Jag skulle ge det fem stjärnor men tyvärr har det problem medan yes adds är nästan helt valfria eftersom du kan spela det här spelet och aldrig behöver se dem en enda gång som spelet av någon anledning kräver WiFi för att spela och problemet med det är att varje gång du lämnar applikationen eller ett meddelande till exempel (skriv gärna en recension) d**er upp behöver spelet laddas om men annars är det bara ett bra hack'n'slash-spel.
Jag skulle betygsätta 5 stjärnor om utvecklarna fixar det när jag tittar på annonserna för när jag tittar på vissa annonser kraschar mitt spel så jag måste starta om spelet och titta på annonser två eller tre gånger innan jag kan få belöningarna. Spelet är bra och utvecklarna är generösa med belöningar så inga klagomål.
Mycket bra spel bra grafik och hantering jag skulle kunna göra med färre annonser men det är väl värt det även med tilläggen