(iOS) Detective S : Mystery game \u0026 Find the differences cheat code generator allemaal
Feb 24, 2022 13:37:38 GMT -5
Post by nasabrelocksi on Feb 24, 2022 13:37:38 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Detective S : Mystery game \u0026 Find the differences ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Detective S : Mystery game \u0026 Find the differences IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheat code generator allemaal ▞▞▞
▞▞▞ Detective S : Mystery game \u0026 Find the differences 2022 version ▞▞▞
Echt leuk! En je kunt offline spelen
Ik wachtte de hele dag, maar mijn hart nam niet toe of NUL. Moet ik dit spel openen en wachten tot mijn hart vol is? Verdomme, het is echt moeilijk om het verschil te vinden.
Ik heb 240 edelstenen gekocht en heb ze niet ontvangen nadat het geld van mijn rekening was
Het is een ongelooflijk spel, een beetje moeilijk, maar dat maakt het zo speciaal
Slechts één spel gespeeld, maar tot nu toe ben ik verslaafd, het zet je aan het denken, maar het is nog steeds leuk om te spelen en niet super moeilijk!
Best goed, maar wordt na het derde verhaal heel duur voor diamanten. 5 minuten is ook niet lang genoeg voor K's Memories. Ten slotte is het Engels op veel plaatsen vreemd, waardoor het soms moeilijk is om te begrijpen naar wie of wat ze verwijzen.
Je krijgt het eerste hoofdstuk gratis en betaalt daarna om te spelen.
Mooi verhaal, te repetitief, moet worden heroverwogen in tijdsduur voor het bijvullen van het hart, te lang
Ik vind het tot nu toe leuk! Ik vind het geweldig hoe de plek van de verschillen je hints geeft over wie het heeft gedaan!
Karakters zijn schattig
Het is geweldig! Ik had minder interesse in het vinden van het spel van het verschiltype, maar dit spel verveelde me niet! Het heeft geweldige animatie en het is zo cool! Ik vind het zo leuk!
Deze game was goed totdat ik erachter kwam dat de harten niet kunnen worden bijgevuld zonder netwerkverbinding. Het toont ook een netwerkfoutmelding in het midden van het scherm, zelfs als je een game speelt. Het had een goede kunnen zijn als de harten na verloop van tijd automatisch konden worden bijgevuld. Zo vervelend.
Dus is de eerste casus en het eerste verhaal het enige gratis dat we kunnen doen? Waarom moeten we 120 diamanten gebruiken om de 2e kast te ontgrendelen?? Het spel wordt niet leuk, want alles wat je kunt doen om diamanten te verdienen, is door dagelijkse aanmeldingen en advertenties, wat saai is. Zo jammer, want het spel is eigenlijk best leuk om uit te zoeken wie het heeft gedaan en de verschillen te vinden. Maar nu zit ik vast omdat ik ofwel moet betalen om te spelen of te wachten om te spelen...
Het is een van de beste downloads ooit! Ik vind het altijd leuk om detective te spelen, puzzels op te lossen en deze is het downloaden waard! PLUS DE KUNST IS GEWELDIG! Ik ben zelf een artiest en ik heb zojuist enkele delen screenshots gemaakt om inspiratie uit te halen. Afgezien van de geweldige dingen die ik al zei, is dit spel niet het type waarbij je geen andere keuze hebt dan geld te betalen om door te gaan met spelen! Of het is in ieder geval te vroeg voor mij om te zeggen, maar tot nu toe is het voldoende om advertenties te bekijken, hoewel ik misschien binnenkort wat diamanten koop om de ontwikkelaars te ondersteunen!
Ik vind het visuele interessant en begon te spelen omdat ik van detectiveverhalen houd.. en merk dat ik eraan verslaafd ben 😊 goede baanontwikkelaar
Detective S : Mystery game & Find the differences Dobrodružné intg
p2p
Het Engels is redelijk. Veel grammaticale fouten. Het gevoel van de is intrigerend. Het vinden van de verschilfoto's is soms moeilijk.Genoeg mogelijkheden om meer harten te krijgen voor als je tijd te kort komt. Prestaties geven je ook harten. Het enige wat ik wil weten, is dat ik de zaak heb afgerond. Moet ik wachten en de volgende zal voor mij beschikbaar zijn? Of moet ik diamanten kopen om verder te spelen. Is dit een een zaak is gratis, maar geld betalen voor iets anders?
Er zit veel 'fout' in de Engelse vertaling, maar het verhaal is nog steeds begrijpelijk.
Ik heb plezier met het oplossen van mysteries als je met me rotzooit Ik heb raadsels van 7 seconden bekeken Ik zal knoeien met het onmogelijke
doet me denken aan aas advocaat!!! ik hou van de graphics en het is zo leuk om de boosdoener af te leiden!
Harten worden niet opgeladen. Niet aanbevelen als je niet graag 1 dag wacht om 3 harten te vullen
Geweldige esthetiek en leuke aanwijzingen verzamelen
Tijd te kort, maar de game is uniek en geweldig
DIT IS HET BESTE SPEL OOIT! Geen ongewenste irritante advertenties, niet wachten om verder te spelen, geen domme pop-ups. Ik hou van de kunst, het verhaal, de puzzels, ALLES! Bewerken: één ding, de 60 diamanten om te blijven spelen is te gek. Laat ons in ieder geval onbeperkte advertenties hebben, ik moet 3 dagen wachten om verder te gaan.
Art stijl is schattig en de verhaallijn is vrij uniek. Kan niet wachten op het volgende seizoen.
Ik vind het geweldig, behalve een groot deel van de vertaalproblemen, het is echt goed!
Geweldige kunst, leuk verhaal dat echt het eenvoudige concept van een zoek het verschil-spel erbij haalt en het boeiender maakt. Het originele spel is Koreaans en de vertaling naar het Engels is lastig. Iets wat me veel opviel, was dat ze de voornaamwoorden van verschillende mensen in het geval door elkaar haalden, wat een beetje verwarrend was. Zeer genereus met levens, maar edelstenen, die je gebruikt om koffers / niveaus te ontgrendelen, zijn moeilijk te vinden, tenzij je geld betaalt, wat een beetje oneerlijk is, vooral omdat het te ontgrendelen bedrag stijgt
Verschillende verkeerde vertalingen tussen hij / zij maken sommige gevallen zo verwarrend.
De game heeft een goede verhaallijn en is verslavend, maar de hoofdstukken moeten worden gekocht door diamanten die je moet verdienen door advertenties te bekijken. 60 diamanten per hoofdstuk en 2 diamanten per advertentie. Dus je kunt de wiskunde doen. Echt verdrietig dat ik de gane niet kon voltooien
성디펜스RPG:궁수키우기 Stratégiai játékok dhad
Dit is zo leuk! Ik kreeg al hoofdpijn van het oplossen van de eerste casus 😂
Uhm, het was... oké.
Echt een geweldig spel en verhaallijn. Een aanrader voor iedereen die van onderzoeksspel houdt. Bedankt voor het maken van dit spel.
Het verhaal is leuk, de gids is behulpzaam en ik heb alleen genoten van mijn tijd. Bedankt voor het maken van dit spel. Ik ben dol op het oplossen van mysteries en dit is een goed spel
De harten regenereren niet, wat best dom is voor dit soort spellen
Ik kon het spel niet openen...
De game is geweldig, het heeft een leuke verhaallijn en goede kunst. Het vinden van de verschillen kan moeilijk zijn, maar je hebt de mogelijkheid om hints te gebruiken die het spel draaglijker maken. Het "herinneringen"-aspect van het spel met de schuifpuzzel is in geen enkele vorm leuk. Het is vervelend en lang.
Het spel zelf is geweldig, maar de Engelse vertaling is... behoorlijk onhandig? Dat maakt het oplossen van de puzzel op sommige plaatsen een nachtmerrie en erg verwarrend
Detective S : Mystery game & Find the differences ماجراجویی gty
Detective S : Mystery game & Find the differences Avanture bar
Erg leuk spel, en schattige kunststijl. Best leuk om te spelen als je een analytisch persoon bent zoals ik. Het belangrijkste nadeel zijn de kosten van elke fase (30-60 diamanten). Je moet veel advertenties bekijken om genoeg te krijgen (1 advertentie = 2 diamanten, max 20 diamanten/dag). Verder was het echt heel leuk! Ik heb het spel eindelijk uit na 2 maanden sinds ik het heb gedownload!
Sterren zouden gratis moeten zijn